neljapäev, 24. veebruar 2011

Niisama...

Et ma pajatan siis niisama ka midagi. Nüüdseks käin trennis. Juba 2 kuud olen käinud. Seal on koos pilates, sheiping, aeroobika, jooga ja mingi asi veel, kuid sellest mul pole aimugi, mis see on:D Trenn toimub 3 korda nädalas ja trenni kestvus on 1 tund. 12-ne trennikorra eest maksan 260 leid (umbes 16€). Treener on ka ülihea! Hästi tore naine. Ta on alati nii heas tujus ja räägib juttu ja tunneb huvi. Laupäeviti on küll veidi keeruline vara üles saada, et 9-ks trennis olla, kuid trenni on vaja teha :) Enne oli mul nii raske sirge seljaga istuda, kuid nüüd pole probleemi. Kõhulihased ka päris kenad, kuid dieeti ma pidada ei saa, sest pärast trenni pean kodus kohe sööma. Ära öelda ma ei saa, see on suht mõeldamatu siin peres. Muidu enesetunne on palju parem ja on midagi, millega tegeleda. Lihtsalt logelemine ajas juba südame pahaks ;P Treener on ka ülihea! Hästi tore naine. Ta on alati nii heas tujus ja räägib juttu ja tunneb huvi.
JIIIPPIKAJEIIIII! Ma saan minna lõpetamisele! Kuna see on päris kallis lõbu, siis ütlesin ma kohe alguses ära, et ei kavatse sellest osa võtta, kuid hiljem, kui pidid kõik oma otsuse kindlalt ära ütlema, hakkasid klassikaaslased paluma, et ma ikka läheks. See on juuni lõpus ja oleks nagu viimane koosviibimine kõigiga koos. Olin endiselt eitaval seisukohal, kuid ise tahtsin hirmsasti minna. Uurisin siis asja ja tuli välja, et ma ikkagi saan minna. Teistel oli ka hea meel, et ikkagi otsustasin osa võtta. Lõpetamist kui sellist koolis ei ole. Pidu korraldatakse vanemate kogu poolt restoranis, kuhu on kutsutud ka kõik õpetajad. Restoranis ollakse hommikuni ja minnakse kõik koos jala sillale päiksetõusu vaatama. See viimane on nagu eriti lahe minuarust. See aasta asub restoran sillast üpris kaugel, seega saab päris pikk jalutuskäik olema, kuid meeldivate inimestega on ju alati tore jalutada!:) Kooli lõputunnistused antakse kätte kunagi hiljem.
Olin vahepeal päris pikalt haige. Tervelt nädal aega. Kodus oli Sergei juba varem haige, natuke hiljem hakkas vanaemal ja emal kurk valutama. Teisipäeval kui olin koolis, tundsin, et kuidagi nõrk on olla. Õnneks oli vaid 5 tundi ja sain varakult koju. Kraadisin ja oli palavik. Mul pole NIIII ammu palavikku olnud. Magasin terve aja. Isa tõi mulle söögi, joogi kõik minu tuppa. Ma ei tahtnud siin haigeks jääda, kuna teadsin, et pean siis hullult tablette sisse sööma. Õhtu jooksul sõin vist mingi 12 tabletti sisse pluss hommikul veel mõned. Mõned neist olid lihtsalt vitamiinid. Poleks mu isa hea arst, oleks ma pooled neist on padja alla peitnud:D Igatahes kurk valutas hirmsasti ja pidev väsimus oli pidevalt. Nõnda passisin kodus kuni järgmise nädala esmaspäevani. Täis hull ikka on passida, kui kedagi kodus pole ja midagi nagu teha ka pole. Ma tahtsin niiiiii väga kooli. A ja parim viis end grippi haigestumise eest hoida on alati pärast väljas käimist nina loputamine soolveega. Ema õpetas nüüd mulle. Teed tassi sooja soolvee ja tõmbad ühe ninapoolega selle ninna, kui on juba kurguni jõudnud, keerad ruttu teise külje ja lased teisest ninasõõrmest välja. Pärast teise poolega samamoodi. Alguses tundus see mulle nii imelik, ebamugav ja ma arvasin, et tekib selline uppumise tunne, kui polnudki nii hull. Isegi nohu läks kergemaks pärast seda:D Nüüd ma mõnd aega teen nii, sest ma ei taha tõesti uuesti haigeks jääda. See haiguselaine jõudis teilt sealt nüüd siia ;P
Ilm on siin selline naljakas. Päris talv eksisteerib pmst ainult veebruaris. Enne seda viskab pidevalt külma ja sooja segamini. Üks päev võib olla +15 kraadi, teine päev aga juba -5 kraadi. Muidu naljakas on küll kuulda, kuidas inimesed veebruari alguses juba räägivad kevade kohesest saabumisest. Aga nii see on, siia jõuab kevad varem, mis mulle muidugi rõõmu teeb. Lund on üldiselt vähe. Igatahes ilm on huvitav. Iga natukese aja tagant on varuks mõni üllatus! Minu jaoks on see põnev, kuid neile siin see ei meeldi. Oleks siis korralikult soe või korralikult külm, mitte vaheldumisi. Nojah..võimalik, et pika peale tüütab ära jah.
Muide ma sain matemaatikas oma esimese tunnikontrolli eest 9 ! jeii..ma olin nii õnnelik, et ikka õigesti tegin. Vahest tekib nii isu õppida, et teen lahti riigieksamid ja hakkan ülesandeid lahendama. Kahjuks aga VÄGA paljud asjad enam meelde ei tule.
Nüüd oli ilge probleem arvutiga. Blokeeris kõik ära, mis veel vähegi sai (jutt siis Interneti kohta). Kui korda sain, sai nett otsa ja kui juurde ostsime ei tahtnud see töötada. Tundus nagu mingi totakas saatusemäng. Ehk siis, kõik väga vajalik, mis mul teha oli vaja ei läinud nii nagu vaja ja jäin hiljaks aga mis seal ikka.
Saadame talve ära ja võtame kevade vastu, lõpuks ometi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar